مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 آبان 1400 ساعت 09:352021-11-13حوادث

امدادرسانی به 208 سیل زده در گیلان/ اسکان 27 نفر در مسجد


همزمان با آغاز بارش باران و سیل در استان گیلان تا پیش از ظهر روز جاری به 208 نفر از هموطنان متاثر از باران و سیل امدادرسانی شد.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت: همزمان با آغاز بارش باران و سیل در استان گیلان تا پیش از ظهر روز جاری به 208 نفر از هموطنان متاثر از باران و سیل امدادرسانی شد.

سیاوش غلامی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فعالیت 44 شعبه، پایگاه و پست امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان برای مقابله با باران، گفت: همزمان با آغاز بارش باران در استان گیلان از شامگاه چهارشنبه، 19 آبان لغایت روز جاری، 22 آبان به 208 نفر از هموطنان متاثر از بارش باران امدادرسانی شد.

وی افزود: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر از شعب و پایگاه های امداد و نجات املش، رودسر، فومن، صومعه سرا و رودبار طی عملیات های مختلف نسبت به امدادرسانی از جمله آبگرفتگی 10 باب منزل در شهرستان رودسر، 26 باب منزل در املش، یک باب منزل در فومن و 20 باب منزل در صومعه سرا با استفاده از خودروی کمک کار به وسیله موتور آب نسبت به تخلیه آبگرفتگی منازل اقدام کردند؛ همچنین تعداد شش نفر از ساکنین دو باب منزل مسکونی در میانده چابکسر به مناطق امن و 27 نفر از ساکنین 20 باب منزل مسکونی باقلاکش صومعه سرا توسط عوامل امدادی در مسجد منطقه مذکور اسکان داده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به 208 سیل زده در گیلان/ اسکان 27 نفر در مسجد

امدادرسانی به 208 سیل زده در گیلان/ اسکان 27 نفر در مسجد